Asiye'nin Mutfağı

27 Haziran 2009


Ana Sayfa

Asiye
Ankara

Hakkımda
Aşçılıkta kendimi geliştirmeme yardımcı olan, öncelikle müthiş damak tadı olan, önerileri ile gelişmemde yardımcı olan oğluma, beni sevindirmek için “hım çok güzel olmuş” diyen kızıma ve bana maddi manevî katlanmak zorunda kalıp, kötü denemelerimde bile yıllar yılı mide tezatına uğrayıp sesini çıkarmayan eşime sonsuz teşekkürlerimi sunuyor, bu kitabı BABAMIN anısına ithaf ediyorum. Asiye 18.04.2000

AHUDUDU ( FRAMBUAZ)
Daha önce sadece dondurulmuş halini bildiğim bu meyveyi ilk kez geçen yıl dalından elime almıştım. Ve bir aşk oluştu aramızda :) Getirdiğim fidelerin gözünün içine bakarak yetiştirmeye çalıştım, her iletişim kurduğumda yüreğimden birşeyler koptu sevgi adına :) bir beyaz bir de kırmızı ahududu. Ve ilk meyvesini bu yıl aldım. Sadece 2 tanecik :) tek iki adet meyve. dahası

Neler Yapmışım Neler



0 yorum:

Yorum Gönder