5 Haziran 2009

on 2 comments

duru butik


Ana Sayfa

DuruButik

Ankara / Türkiye

Hakkımda

24 yaşında.. Moda Tasarım öğrencisi. Kıyafet detaylarına bayılıyor.. Eskiyi çok seviyor.. Bir gün sadece kendi tasarımlarını satabileceği bir butiği ve atölyesi olsun istiyor:) Kumaşlara çok meraklı.. Araştırmacı yönünün çok kuvvetli olduğunu söylüyor hocaları:) Bu yüzden ona bir sürü araştırma ödevi veriyorlar :) Ankarada yaşıyor. Okul bitince İstanbul da mesleğini sürdürmek istiyor. Her zaman sanatla ve tasarımla iç içe bir hayat yaşamayı diliyor...

Kategoriler

2 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim tanıtımınız için sevgili Maydanoz. Bugün rastladım bloğunuza. ve geçmiş sayfalarınızı da gezerken pek çok yeni ve kaliteli bloğa rastladım. Böyle bir gönüllülüğü üstlendiğiniz için ayrıca tebrik ederim. Sitenizde yazmış olduğunuz bilgilerden de faydalandım.tekrar teşekkür ederim.
    görüşmek dileğiyle..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok severek takip ediyorum arkadaşımı.
    Sana hayırlı bir hafta sonu diliyorum.
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil