mantarlı makarna yaptım süper oldu


Mantarlı makarna yaptım süper oldu. Mantarlı makarna, en sevilen makarna yemeklerinden biridir. Makarna pişirmek için aşçılık sertifikası almanız gerekmez. Elbette, haşlayacağınız makarna'nın kaliteli buğday unundan yapılmış olması gerekir. Pekiyi, diğer makarnalarla mantarlı makarna yapsak yenmez mi, derseniz; yenir, ama o kadar damağınızı şenlendirmez derim.

Piyasada yerli yabancı, ucuz pahalı çok çeşit makarna var. Bu çeşitler arasında mutlaka biri, damak zevkinize uyar. Örneğin; Nuh'un Ankara makarnası benim favorim. Öncesinde Barilla makarna tutkum vardı, bir defasında Nuh'un Ankara makarnasını denemek zorunda kaldım. O gündür bu gündür, Nuh'cu oldum, çıktım.

Mantarlı makarna nasıl yapılır: İstediğiniz makarnayı, istediğiniz gibi haşlayın. İstediğiniz manatar çeşitini alın ve doğrayın. Yağ içinde mantarı kavurun ve üzerine sıra ile; sarımsak, az salça ilave edin kavurun. Peşinden rendelenmiş veya doğranmış domates, karabiber, kimyon ve tuzu ilave edin, karıştırın. Domates suyunu çekince, makarna ile karıştırın, kapağı kapayın 15 dakika dinlendirin ve yiyin.

Bu blogdaki popüler yayınlar

bulgur pilavında ölçü

teflon tavada köfte nasıl pişirilir

donmuş et nasıl pişirilir

dondurulmuş brokoli nasıl pişirilir