diyet enginar yemeği


Diyet enginar yemeği: Diyet yapanlar ve sağlıklı yaşamanın sırını bilenler için, diyet enginar yemeği. Yapımı kolay ve bir o kadar da lezzetli diyet enginar yemeği. Zeytinyağı, enginar, limon suyu, yemeğin kıvamını artırmak için eser miktarda un ve tuz. Ayrıca, yemeği tatlandırmak adına bir tutam maydanoz. Bu yemeği sevdiğiniz sebzeleri ekleyerek, çeşitlendirebilirsiniz. Örneğin; havuç, bazelye, soğan ve patates bunlardan birkaçı.

Diyet enginar yemeği nasıl yapılır veya nasıl yaptım. Tencereye bir çay kaşığı un, bir çay kaşığı tuz, yarım limon suyu ve iki su bardağı su koydum, güzelce karıştırdım. Peşinden enginarları yatay olarak tencereye dizdim ve üzerine üç çorba kaşığı zeytinyağı gezdirdim. Tencereyi ocağın büyük gözü üzerine koydum. Ocağı yaktım ve tencereyi bir defa fokurdattıktan sonra, iyicene kıstım. Kürdan testi ile enginarları pişirdim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

bulgur pilavında ölçü

teflon tavada köfte nasıl pişirilir

donmuş et nasıl pişirilir

dondurulmuş brokoli nasıl pişirilir