2 kişilik kırmızı mercimek çorbası farklı tarif


Düdüklü tencerede, 2 kişilik kırmızı mercimek çorbası farklı tarif: Kırmızı mercimek çorbasını nasıl yaparsanız yapın, mercimek çorbasını içerken (mercimeğin) çiğ kokusunu alırsınız. Bu bir anlamda mercimek iyi pişmemiş demektir. Tarifim, mercimeğin çiğ kokusunu gidermeye ve gerçekten mercimek çorbasını severek içilir duruma getirmek için hazırlandı. Bu konuda, tarifim hakkında methiye düzmeye hacet yok. Tarifimi bir defa deneyin ve ne demek istediğimi kendi damağınızla hissedin.

2 kişilik kırmızı mercimek çorbasını nasıl yaptım: 1 çay bardağı kırmızı mercimeği  bir çay kaşığı tuz ile ılık suda 30 dakika beklettim. Ardından su altında iyice yıkadım. Düdüklüde 30 gr. tereyağı ile kırmızı mercimeği hafif kavurdum. Peşinden 3 su bardağı sıcak su ilave ettim ve düdüklüyü kapattım. Orta ateşte mercimeği 10 dakika pişirdim ve ocaktan aldım. En son tuzunu ilave ettim. Servisi sırasında ise, limon suyunu ihmal etmedim. Malzemelerin katını alırsanız, 6 kişiye yetecek miktarda kırmızı mercimek çorbası yapmış olursunuz.

Bu blogdaki popüler yayınlar

bulgur pilavında ölçü

teflon tavada köfte nasıl pişirilir

donmuş et nasıl pişirilir

dondurulmuş brokoli nasıl pişirilir